Απίστευτη ταλαιπωρία υπέστη μια μητέρα στη Μεγάλη Βρετανία, όταν μια απλή επίσκεψη για ψώνια σε εμπορικό κέντρο κατέληξε σε οικονομικό εφιάλτη. Ο λόγος; Χρεώθηκε με το εξωφρενικό ποσό των 5.400 ευρώ για μόλις δύο ώρες στάθμευσης.
Το περιστατικό συνέβη σε γνωστό εμπορικό κέντρο του Ηνωμένου Βασιλείου, όταν η γυναίκα στάθμευσε το αυτοκίνητό της σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης, πιστεύοντας ότι θα πληρώσει την τυπική χρέωση των λίγων λιρών. Ωστόσο, κατά την αναχώρησή της και κατά την πληρωμή μέσω του αυτόματου μηχανήματος, η τελική τιμή που εμφανίστηκε ήταν σοκαριστική: 5.400 ευρώ.
Η οδηγός, μην υποψιαζόμενη το λάθος, πληκτρολόγησε τον κωδικό της τραπεζικής της κάρτας και η συναλλαγή ολοκληρώθηκε κανονικά. Λίγα λεπτά αργότερα, έλαβε ενημερωτικό μήνυμα στο κινητό της από την τράπεζα, που επιβεβαίωνε την υπέρογκη χρέωση. Όπως αποδείχθηκε, το σύστημα είχε χρεώσει περίπου 2.700 ευρώ ανά ώρα παραμονής.
Την επόμενη ημέρα, απευθύνθηκε στην εταιρεία που διαχειρίζεται το πάρκινγκ, η οποία αναγνώρισε το σφάλμα, αποδίδοντάς το σε τεχνικό πρόβλημα (bug) στο λογισμικό του συστήματος. Η εταιρεία υποσχέθηκε επιστροφή των χρημάτων εντός τριών ημερών, αλλά αυτή δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ στον προβλεπόμενο χρόνο.
Με την καθυστέρηση να παρατείνεται για εβδομάδες, η οδηγός αποφάσισε να καταγγείλει δημόσια το περιστατικό, απευθυνόμενη στα μέσα ενημέρωσης. Η υπόθεσή της έγινε γνωστή μέσω του BBC, και μόνο τότε η εταιρεία έσπευσε να διορθώσει την αδικία. Τα χρήματα τελικά επιστράφηκαν, έπειτα από τρεις εβδομάδες αγωνίας.
Το περιστατικό εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την αξιοπιστία τέτοιων αυτοματοποιημένων συστημάτων και την ευθύνη των εταιρειών να επιλύουν άμεσα τα σφάλματα που επηρεάζουν τους πολίτες.