Σε μια εταιρεία παγκόσμιας τεχνολογίας, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν μόνο μέσω ενός αυτοματοποιημένου… συστήματος παπαγάλου‑τηλεφωνητή.
– Ναι, ρε παίρνω τηλέφωνο και με υποδέχεται ένας “παπαγάλος”:
– «Πι πι! Βοηθάω με παραγγελίες; Πι πι!»
Ο πελάτης πιέζει το “1” για παραγγελία. Ο “παπαγάλος”:
– «Πι πι! Δεν κατάλαβα, πι πι!»
Ο πελάτης ξαναπατά “1” πιο δυνατά. Ο “παπαγάλος”:
– «Πι πι! Πι πι!»
Εκνευρίζεται και βρίζει:
– «Ρε πουστο… πες μου “Βοηθάω με παραγγελίες” ή “Δεν με ενδιαφέρουν οι παραγγελίες σου”!!!»
Σιωπή.
– «[…]»
Ο πελάτης το αφήνει και ρωτάει “2” για τεχνική υποστήριξη. Ο “παπαγάλος”:
– «Πι πι;»
Ο πελάτης:
– «Ναι ρε παπαγάλε, πατήσατε ταχυδρομείο;»
– «…;»
Ξαφνικά ακούγεται ένα “κλικ” και μια ανθρώπινη φωνή:
– «Καλησπέρα, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;»
Ο πελάτης αναστενάζει ανακουφισμένος.
– «Τι ώρα ανοίγετε αύριο;»
Η ανθρώπινη φωνή απαντά:
– «Αύριο; Τι να ανοίξουμε; Ο “παπαγάλος” έκλεισε τα μικρόφωνα και πήγε διακοπές, λέει “πι πι πι”!»
Ο πελάτης μένει με το στόμα ανοιχτό.
Τελικά, μετά από 5 λεπτά σιωπής, ακούγεται ένας ατελείωτος απαλός ψίθυρος:
– «Πι… πι… πι…»
Ο πελάτης στρέφεται στην γραμμή:
– «Ποιος είναι εκεί;»
Και με βαρύ ύφος φωνάζει κάποιος:
– «Ο υπεύθυνος… μισθώνει τουριστικό θάμνο στο νησί!»