ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο παπαγάλος της εξυπηρέτησης πελατών

Σε μια εταιρεία παγκόσμιας τεχνολογίας, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν μόνο μέσω ενός αυτοματοποιημένου… συστήματος παπαγάλου‑τηλεφωνητή.
– Ναι, ρε παίρνω τηλέφωνο και με υποδέχεται ένας “παπαγάλος”:
«Πι πι! Βοηθάω με παραγγελίες; Πι πι!»

Ο πελάτης πιέζει το “1” για παραγγελία. Ο “παπαγάλος”:
«Πι πι! Δεν κατάλαβα, πι πι!»

Ο πελάτης ξαναπατά “1” πιο δυνατά. Ο “παπαγάλος”:
«Πι πι! Πι πι!»

Εκνευρίζεται και βρίζει:
– «Ρε πουστο… πες μου “Βοηθάω με παραγγελίες” ή “Δεν με ενδιαφέρουν οι παραγγελίες σου”!!!»

Σιωπή.
«[…]»
Ο πελάτης το αφήνει και ρωτάει “2” για τεχνική υποστήριξη. Ο “παπαγάλος”:
«Πι πι;»

Ο πελάτης:
– «Ναι ρε παπαγάλε, πατήσατε ταχυδρομείο;»

«…;»
Ξαφνικά ακούγεται ένα “κλικ” και μια ανθρώπινη φωνή:
– «Καλησπέρα, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;»

Ο πελάτης αναστενάζει ανακουφισμένος.
– «Τι ώρα ανοίγετε αύριο;»

Η ανθρώπινη φωνή απαντά:
– «Αύριο; Τι να ανοίξουμε; Ο “παπαγάλος” έκλεισε τα μικρόφωνα και πήγε διακοπές, λέει “πι πι πι”!»

Ο πελάτης μένει με το στόμα ανοιχτό.

Τελικά, μετά από 5 λεπτά σιωπής, ακούγεται ένας ατελείωτος απαλός ψίθυρος:

«Πι… πι… πι…»

Ο πελάτης στρέφεται στην γραμμή:
– «Ποιος είναι εκεί;»

Και με βαρύ ύφος φωνάζει κάποιος:
– «Ο υπεύθυνος… μισθώνει τουριστικό θάμνο στο νησί!»

Δείτε Eπίσης