Τι να κάνεις αν χαθεί το δέμα σου στο BOX NOW
Αν διαπιστώσεις ότι το δέμα σου έχει χαθεί ή δεν παραδόθηκε όπως αναμενόταν μέσω της υπηρεσίας BOX NOW, υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να διεκδικήσεις αποζημίωση και να επιλύσεις το πρόβλημα.
Ποια είναι η αποζημίωση που δικαιούσαι
Σύμφωνα με τους όρους χρήσης της BOX NOW, σε περίπτωση αποδεδειγμένης απώλειας ή ολικής κλοπής ή καταστροφής του περιεχομένου ενός δέματος, η εταιρεία καταβάλλει ανώτατη αποζημίωση 100€ και επιστρέφει το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή καταστροφή του περιεχομένου, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή καταστροφής, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ανώτατο ποσό των 100€.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι αποζημιώσεις υπολογίζονται βάσει της πραγματικής αξίας του αντικειμένου, όπως αποδεικνύεται από τα παραστατικά αγοράς, και όχι με βάση την εμπορική του αξία.
Πώς να υποβάλεις αίτημα αποζημίωσης
Για να υποβάλεις αίτημα αποζημίωσης, πρέπει να στείλεις email στη διεύθυνση, αναφέροντας:
- Το πλήρες ονοματεπώνυμό σου
- Τον αριθμό τηλεφώνου σου
- Τον αριθμό voucher του δέματος
- Περιγραφή του προβλήματος και, αν είναι δυνατόν, αποδεικτικά στοιχεία όπως φωτογραφίες ή τιμολόγια αγοράς
Η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός έξι μηνών από την ημερομηνία αποδοχής του δέματος από την BOX NOW.
Πότε θεωρείται ότι ένα δέμα έχει χαθεί
Ένα δέμα θεωρείται ότι έχει χαθεί εάν δεν έχει παραδοθεί εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του από την BOX NOW.
Τι να κάνεις αν το δέμα σου καθυστερεί
Αν το δέμα σου καθυστερεί πέραν των προβλεπόμενων χρόνων παράδοσης, μπορείς να επικοινωνήσεις με την BOX NOW για να ενημερωθείς για την κατάσταση της αποστολής. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης καθυστέρησης, η εταιρεία καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε ημέρα καθυστέρησης, με ανώτατο όριο τα 100€, και επιστρέφει το ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Χρήσιμα στοιχεία επικοινωνίας
- Τηλέφωνο: 211 100 5304
- Δευτέρα έως Σάββατο: 08:00 – 22:00
- Κυριακές & αργίες: 10:00 – 18:00
Συμπέρασμα
Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με την αποστολή σου μέσω BOX NOW, είναι σημαντικό να ενεργήσεις άμεσα, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία και αποδεικτικά για να διευκολύνεις τη διαδικασία αποζημίωσης. Η εταιρεία έχει καθορισμένες διαδικασίες για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών, και η έγκαιρη επικοινωνία μπορεί να συμβάλει στην ταχύτερη επίλυση του προβλήματος.