Τι να κάνετε άμεσα αν μπλοκαριστεί η χρεωστική σας κάρτα λόγω λανθασμένων προσπαθειών PIN

Η εισαγωγή λανθασμένου PIN κατά τη χρήση της χρεωστικής κάρτας μπορεί να οδηγήσει σε προσωρινό ή μόνιμο μπλοκάρισμα της κάρτας, ανάλογα με την πολιτική της τράπεζας. Συνήθως, μετά από 3 ή 4 συνεχόμενες λανθασμένες προσπάθειες, η κάρτα απενεργοποιείται ή παρακρατείται από το ΑΤΜ για λόγους ασφαλείας.​

Άμεσα βήματα για την αποκατάσταση της λειτουργίας της κάρτας:

  1. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας: Καλέστε άμεσα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της τράπεζας για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία ξεμπλοκαρίσματος της κάρτας.​
  2. Χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Εάν η τράπεζά σας προσφέρει υπηρεσίες e-banking ή mobile banking, ελέγξτε αν μπορείτε να ξεμπλοκάρετε την κάρτα ή να ορίσετε νέο PIN μέσω της εφαρμογής.​
  3. Επίσκεψη σε κατάστημα: Εάν δεν είναι δυνατή η επίλυση του προβλήματος μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου, επισκεφθείτε ένα κατάστημα της τράπεζάς σας με την ταυτότητά σας για να ζητήσετε επανέκδοση του PIN ή αντικατάσταση της κάρτας.​

Προληπτικά μέτρα για το μέλλον:

  • Απομνημονεύστε το PIN σας και αποφύγετε να το σημειώνετε σε μέρη που μπορεί να το βρει κάποιος άλλος.​
  • Χρησιμοποιήστε τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες της τράπεζάς σας για να αλλάζετε το PIN σας τακτικά και να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας.​
  • Σε περίπτωση που υποψιάζεστε ότι το PIN σας έχει διαρρεύσει, αλλάξτε το άμεσα και ενημερώστε την τράπεζά σας.​

Η άμεση αντίδραση και η χρήση των διαθέσιμων εργαλείων της τράπεζάς σας μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκαταστήσετε γρήγορα τη λειτουργία της χρεωστικής σας κάρτας και να διασφαλίσετε την ασφάλεια των συναλλαγών σας.