Η παραλαβή ενός δέματος που δεν έχετε παραγγείλει μπορεί να προκαλέσει ανησυχία και σύγχυση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να παραμείνετε ήρεμοι και να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Ελέγξτε τα στοιχεία του αποστολέα: Δείτε αν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία ή τον αποστολέα στο δέμα. Μερικές φορές, πρόκειται για λάθος αποστολή ή επιστροφή προϊόντος.
- Επικοινωνήστε με την εταιρεία αποστολής: Εάν το δέμα προέρχεται από μια συγκεκριμένη εταιρεία, επικοινωνήστε μαζί τους για να ενημερώσετε για την παραλαβή λανθασμένου αντικειμένου. Σύμφωνα με τον οδηγό του Skroutz, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον το κάνετε εντός 14 ημερών από την παράδοση.
- Επικοινωνήστε με τον πωλητή ή το ηλεκτρονικό κατάστημα: Εάν το δέμα προέρχεται από μια διαδικτυακή παραγγελία, επικοινωνήστε με τον πωλητή για να ενημερώσετε για το λάθος και να ζητήσετε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος.
- Μην χρησιμοποιείτε ή αποσυσκευάζετε το προϊόν: Είναι σημαντικό να διατηρήσετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να το χρησιμοποιήσετε ή να το αποσυσκευάσετε, ώστε να διευκολύνετε την επιστροφή ή την αντικατάσταση του.
- Ενημερώστε τις αρμόδιες αρχές σε περίπτωση απάτης: Εάν υποψιάζεστε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, όπως το “brushing scam”, όπου τρίτοι χρησιμοποιούν τα προσωπικά σας στοιχεία για να δημιουργήσουν ψεύτικες κριτικές, επικοινωνήστε με την αστυνομία ή τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.
- Ελέγξτε τα προσωπικά σας δεδομένα: Εάν τα προσωπικά σας στοιχεία έχουν χρησιμοποιηθεί χωρίς τη συγκατάθεσή σας, ελέγξτε τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς για ύποπτες δραστηριότητες και αλλάξτε τους κωδικούς πρόσβασης σε όλους τους διαδικτυακούς σας λογαριασμούς.
Είναι σημαντικό να ενεργήσετε άμεσα και να ενημερώσετε τις αρμόδιες αρχές για να προστατεύσετε τα προσωπικά σας δεδομένα και να αποτρέψετε τυχόν κακόβουλες ενέργειες.